Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Nekromanta

Poziom 1


Szkielet

Specjalne:
  • nieumarły
  • Ruch:naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak4
    Obrona3
    Obrażenia2-3
    Punkty Życia4
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*18
    Koszt75
    Szkielety zawsze pojawiają się szeregach armii Zła. Ja też nie wiem dlaczego, po prostu tak jest.
    Szkielety to podstawa armii nekromanty. Są zaskakująco drogie w rekrutacji, ale przecież to nie jest podstawowa droga ich zdobywania. Ich statystyki nie są aż tak istotne, gdyż ich głównym atutem zawsze będzie ilość. 


    Poziom 2


    Zombie

    Specjalne:
  • nieumarły
  • Ruch:naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak5
    Obrona2
    Obrażenia2-3
    Punkty Życia15
    Szybkośćb. niska (2)
    Przyrost*8
    Koszt150
    Wolne, śmierdzące od rozkładu zwłoki - w miarę możliwości prosimy o niewyciąganie tego z grobu. Prawdopodobnie najgorsza jednostka drugiego poziomu.

    Zmutowane Zombie

    Specjalne:
  • nieumarły

  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak5
    Obrona2
    Obrażenia2-3
    Punkty Życia20
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*8
    Koszt200
    Dziwne - rozkład postępuje, resztka włosów wypada, oczy wyjedzone, a punkty życia rosną. Na skutek ubytku wnętrzności, i niektórych części zewnętrzności, rośnie jego szybkość. To nadal zbyt mało, aby to tykać.


    Poziom 3


    Mumia

    Specjalne:
  • nieumarły
  • 20% szans na rzucenie klątwy na atakowany oddział
  • Ruch:naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak6
    Obrona6
    Obrażenia3-4
    Punkty Życia25
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*6
    Koszt250
    Przepis na mumię: 1x zwłoki, 5m papieru toaletowego, 1x rytuał ożywienia.
    Przeciętna jednostka z dość przydatną umiejętnością.

    Królewska Mumia

    Specjalne:
  • nieumarły
  • 30% szans na rzucenie klątwy na atakowany oddział
  • Ruch:naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak6
    Obrona6
    Obrażenia3-4
    Punkty Życia30
    Szybkośćduża (5)
    Przyrost*6
    Koszt300
    Mumia, która uległa konserwacji w sosie curry. Umiejętność częściej się aktywuje, a mumia szybciej człapie do przeciwnika i wolniej się "odbandażowuje".

    Poziom 4


    Wampir

    Specjalne:
  • nieumarły
  • powstrzymuje kontratak
  • Ruch:lata
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak8
    Obrona6
    Obrażenia5-7
    Punkty Życia30
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*5
    Koszt500
    Majestatyczne, dostojne, niezwykle skuteczne jednostki, które podobno są bliżej spokrewnione z komarami niż z ludźmi. Latanie i brak kontrataku sprawiają, że warto jak najszybciej zainwestować w tę jednostkę.

    Wampirzy Lord

    Specjalne:
  • nieumarły
  • powstrzymuje kontratak
  • wysysa życie
  • Ruch:lata
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak8
    Obrona6
    Obrażenia5-7
    Punkty Życia40
    Szybkośćduża (5)
    Przyrost*5
    Koszt650
    Ciągle potrzebujący transfuzji krwi, niekoniecznie dobrowolnej. Dzięki umiejętności wyssania życia, stają się jedną z najprzydatniejszych jednostek w grze. Przeciwnik będzie teraz potrzebował dużo więcej osikowych kołków.

    Poziom 5


    Lisz

    Specjalne:
  • nieumarły
  • Atakuje wszystkie przyległe jednostki do celu
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    strzela (12)

    Atak7
    Obrona12
    Obrażenia8-10
    Punkty Życia25
    Szybkośćduża (5)
    Przyrost*4
    Koszt750
    Jedyny strzelec w armii, ale za to obszarowy. Z odpowiednimi umiejętnościami strategicznymi, może siać potężne spustoszenie w armii wroga i przechylić szalę na twoją (nie)korzyść.

    Potężny lisz

    Specjalne:
  • nieumarły
  • Atakuje wszystkie przyległe jednostki do celu
  • Ruch:naziemny
    Typ ataku:
    strzela (24)

    Atak7
    Obrona13
    Obrażenia8-10
    Punkty Życia35
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*4
    Koszt900
    Umarłym w czerni zawsze bardziej do twarzy czaszki. Ulepszenie zapewnia wyższą koronę i wyższe współczynniki wytrzymałości. Całkiem dobra inwestycja.


    Poziom 6


    Kościany smok

    Specjalne:
  • nieumarły
  • obniża morale wrogich oddziałów o 1
  • Ruch:
    lot
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak11
    Obrona9
    Obrażenia25-45
    Punkty Życia150
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*3
    Koszt1500
    Niepełny zestaw części składowych nigdy nie będzie silniejszy od pełnoprawnego smoka. Jednak warto zwrócić uwagę, że obrażenia są niemal równie wielkie, więc warto inwestować bohaterem w atak i liczyć, że ubije przeciwnika, nim ten obróci go w stosik kości.  

    * Wielkość maksymalnego przyrostu. Uwzględnia premię +2 od studni oraz - w przypadku jednostek 1 poziomu - premię +8 od specjalnego budynku.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt