Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin
Czarnoksiężnik
Typ: MagiaGłówna Cecha: Moc CzarówArmia:6-10 centarów
0-4 gargulców
Umiejętności początkowe:
10% na poziomach 2-9
20% na poziomie 10+
Atak: 0
10% na poziomach 2-9
20% na poziomie 10+
Obrona: 0
40% na poziomach 2-9
30% na poziomie 10+
Moc czarów: 3
40% na poziomach 2-9
30% na poziomie 10+
Wiedza: 2

Zwiad: poziom 2

Mądrość: poziom 1
Podobają ci się moje minotaury? Nie? A może złe oczy? Też nie? A takiego, idę do nekromantów, gdzie ktoś mnie w końcu doceni.
A mogłem zostać na Xeenie, gdzie miałem ciepłą posadę doradcy króla, a nie włóczyć się po bagnach.
Jak będę na emeryturze, to osiedlę się w jakimś spokojnym miejscu. Może w Sweet Water? Albo u piratów?
Agar
Crodo
Falagar
Zastanawiam się nad zmianą imienia... może Goth?
Nie, nie miałam "l" w imieniu.
A co ja tutaj robię? Jeszcze z 10 lat, nim mój statek wyląduje.
Barok
Arie
Kastore
Spodziewaliście się różowych włosów?
Zły brat bliźniak Lando Calrissiana.
Nazywam się Vesper. Vesper Martini. I jestem wstrząśnięty i zmieszany.
Alamar
Wrathmont
Vesper
Wysoka moc magiczna pozwala siać zniszczenie samymi czarami. Do tego może poznać wszystkie umiejętności dostępne w grze. Jednostki są dość wytrzymałe oraz szybkie. Do tego minotaury, hydry i smoki.
Skupienie się na magii oznacza słabsze wsparcie jednostek. Do tego Zwiad, który zajmuje miejsce dla bardziej pożytecznych umiejętności. Drogie oddziały oraz niezbyt silne centaury i gargulce, którychz walki na walkę ubywa, utrudniają początkowy rozwój.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt