Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin
Czarodziejka
Typ: MagiaGłówna Cecha: WiedzaArmia:10-20 rusałek
0-4 krasnoludów
Umiejętności początkowe:
10% na poziomach 2-9
20% na poziomie 10+
Atak: 0
10% na poziomach 2-9
20% na poziomie 10+
Obrona: 0
30% na poziomach 2-9
30% na poziomie 10+
Moc czarów: 2
50% na poziomach 2-9
30% na poziomie 10+
Wiedza: 3

Nawigacja: poziom 2

Mądrość: poziom 1
Jeśli usunę "l" z imienia, to może mnie przyjmą do czarnoksiężników...
Zielony, idealny kolor do kamuflażu w lesie (a jak użyję negatywu, to wyjdzie różowy).
Nie, nie jestem "z Księżyca". Mam ten diadem od pokoleń i wcale nie lata.
Ariel
Vatawna
Carlawn
Od 25 lat nieprzerwanie jestem dyktatorką mody.
Przysięgam, jeśli nie znajdę mego jabłka, to wkrótce kogoś ugryzę.
Jeśli dodam "l" do imienia, to może przyjmą mnie do czarodziei...
Rebecca
Luna
Astra
Możecie mi mówić Czarna Wdowa... choć nigdy męża nie miałam.
Po wojnie odpływam z tego targanami konfliktami kontynentu i udam się do oazy spokoju - na Antagarich.
Dlaczego wszyscy wciąż pytają o mego konia?
Natasha
Gem
Troyan
Armia czarodziejki jest szybka... i szybko ginie. Posiada jednak dwóch bardzo szybkich strzelców i najszybszą w grze jednostkę (obok czempionów) - feniksy. Do tego wysoka wiedza, która zapewnia rezerwuar many.
Początkowe jednostki albo szybko giną, albo je lepiej zostawić w zamku. Rozbudowa silniejszych jest dość kosztowna. Nawigacja u czarodziejek w przypadku większości map zajmuje tylko miejsce dla bardziej przydatnych umiejętności.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt