Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Barbarzyńca

Poziom 1


Goblin

Specjalne:
brak
Ruch:
naziemny
Typ ataku:
wręcz

Atak3
Obrona1
Obrażenia1-2
Punkty Życia3
Szybkośćśrednia (4)
Przyrost*20
Koszt30
Jeden z największych przeciwników Człowieka-Pająka. Bardzo zielony i bardzo brzydki. Wygląda na to, że początek jego kariery nie był jednak imponujący. Możecie zaobserwować jego mierną aparycję, popartą jeszcze gorszymi statystykami. Jednostka jest jedną z najsłabszych w całej grze i niezbyt przydatną.

Poziom 2


Ork

Specjalne:
brak
Ruch:
naziemny
Typ ataku:
strzela (8)

Atak3
Obrona4
Obrażenia2-3
Punkty Życia10
Szybkośćb. niska (2)
Przyrost*10
Koszt140
Świnka mieszkająca w domku z drewna. Ork, jako jednostka strzelająca, jest pozycją obowiązkową w twej armii. Jeśli nadarzy się okazja, to warto zaopatrzyć się w dodatkowe stworzenia z pobliskich Wież Strażniczych.

Ork Wojownik

Specjalne:
  • brak

  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    strzela (16)

    Atak3
    Obrona4
    Obrażenia3-4
    Punkty Życia15
    Szybkośćniska (3)
    Przyrost*10
    Koszt175
    A ta świnka niestety nie mieszka w murowanym domku, ale i tak podniesiony standard życia zapewnia jej 1,5 razy lepsze statystyki. Warta swej ceny.

    Poziom 3


    Wilk

    Specjalne:
  • atakuje dwukrotnie
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak6
    Obrona2
    Obrażenia3-5
    Punkty Życia20
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*7
    Koszt200
    Powiem ci w słowach kilku,
    Co myślę o tym wilku:
    Gdyby nie był na obrazku,
    Zaraz by cię zjadł, głuptasku.
    Bardzo przydatna jednostka. Specjalna umiejętność niemal dwukrotnie zwiększa jej potencjał bojowy.

    Poziom 4


    Ogr

    Specjalne:
    brak
    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak9
    Obrona5
    Obrażenia4-6
    Punkty Życia40
    Szybkośćb. niska (2)
    Przyrost*6
    Koszt300
    Powolne, ale całkiem wytrzymałe. Przez niską szybkość warto się wstrzymać z posiadaniem ogrów w armii, aż do ich ulepszenia.

    Wielki Ogr

    Specjalne:
    brak

    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak9
    Obrona5
    Obrażenia5-7
    Punkty Życia60
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*6
    Koszt500
    Ogólnie to ogry są jak cebula. Śmierdzą Mają warstwy! Cebula ma warstwy, ogry mają... druga warstwa zadaje więcej obrażeń i o połowę trudniej ją przebić (to najbardziej wytrzymałe jednostki na tym poziomie w grze).

    Poziom 5


    Troll

    Specjalne:
  • regeneruje się
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    strzela (8)

    Atak10
    Obrona5
    Obrażenia5-7
    Punkty Życia40
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*5
    Koszt600
    Troll (czytaj: płeć piękna niezbyt piękna) to bardzo ciekawa jednostka, która przy odpowiednich zagrywkach taktycznych, częstokroć pozwala wygrać bitwę bez ponoszenia strat. Można go wzmocnić dodatkowo np. Kamienną Skórą.

    Troll Bojowy

    Specjalne:
  • regeneruje się
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    strzela (16)

    Atak10
    Obrona5
    Obrażenia7-9
    Punkty Życia40
    Szybkość duża (5)
    Przyrost*5
    Koszt700
    Troll Internetowy Bojowy poczerwieniał z frustracji i zadaje dzięki temu większe obrażenia. Dodatkowo zyskuje opaskę szybkości. Powiedzmy, że ulepszenie to nie należy do czołowych. Nadal rekomenduję wzmocnienie obrony jakimś zaklęciem.

    Poziom 6


    Cyklop

    Specjalne:
  • atakuje 2 pola
  • 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    laser z oka
    (max 2 pola)


    Atak12
    Obrona8
    Obrażenia12-24
    Punkty Życia80
    Szybkośćduża (5)
    Przyrost*4
    Koszt750 1
    Były członek X-Menów i brzydszy członek rodziny Summersów. Cyklop, podobnie jak jego przystojniejszy brat, potrafi atakować laserem z oka (na maksymalnie 2 pola). Pomimo podobnego typu ataku do Smoków i Feniksa jest to jedna z najgorszych jednostek 6. poziomu. Niestety.


    * Wielkość maksymalnego przyrostu. Uwzględnia premię +2 od studni oraz - w przypadku jednostek 1 poziomu - premię +8 od specjalnego budynku.
    © 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt