Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Rycerz

Poziom 1


Chłop

Specjalne:
brak
Ruch:
naziemny
Typ ataku:
wręcz

Atak1
Obrona1
Obrażenia1
Punkty Życia1
Szybkośćb. niska (2)
Przyrost*24
Koszt20
Podobnie jak w części pierwszej, Chłopi są dobrzy tylko w jednym - umieraniu. Lecz teraz ich legiony są rajem dla nekromantów oraz bohaterów na tyle niemądrych, by psuć sobie grę rekrutując duchy.


Poziom 2


Łucznik

Specjalne:
brak
Ruch:
naziemny
Typ ataku:
strzela (12)


Atak5
Obrona3
Obrażenia2-3
Punkty Życia10
Szybkośćb. niska (2)
Przyrost*10
Koszt150
Łucznicy, o do dziś nieokreślonej płci (czytaj: płeć piękna), są niezbędnym wsparciem dla rycerza, jako jedyne jednostki strzelające. Jednakże dopiero po ulepszeniu mają jakąś szansę nie stać się mięsem armatnim (z dołączonymi wykałaczkami).

Łowca

Specjalne:
  • atakuje dwukrotnie

  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    strzela (24)

    Atak5
    Obrona3
    Obrażenia2-3
    Punkty Życia10
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*10
    Koszt200
    Po wydaniu 1/3 więcej złota Łowcy zaczynają się przydawać, gdyż teraz mają szansę wystrzelić - i to dwukrotnie - zanim zostaną zablokowane. Niewielką szansę, ale zawsze.

    Poziom 3


    Pikinier

    Specjalne:
    brak
    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak5
    Obrona9
    Obrażenia3-4
    Punkty Życia15
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*7
    Koszt200
    Jak sama nazwa wskazuje, jego bronią jest długa pika, którą dźga wrogów, zanim oni go zadźgają. Niestety, częściej to oni jego zadźgają. Jest to najsłabsza jednostka niestrzelająca na tym poziomie.

    Weteran

    Specjalne:
    brak

    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak5
    Obrona9
    Obrażenia3-4
    Punkty Życia20
    Szybkość duża (5)
    Przyrost*7
    Koszt250
    Weteran niejedno w życiu widział. To nie jakiś żółtodziób. No dobra, to nadal najgorsza jednostka na tym poziomie, ale teraz ginie odrobinę wolniej.

    Poziom 4


    Zbrojny

    Specjalne:
    brak
    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak7
    Obrona9
    Obrażenia4-6
    Punkty Życia25
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*6
    Koszt250
    Posiada miecz i tarczę. Dobrze, bo na tej tarczy będzie często wracał z bitew. Zbrojny jest przeciętną jednostką, która dobrze nadaje się do osłaniania strzelców.

    Mistrz Miecza

    Specjalne:
    brak

    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak7
    Obrona9
    Obrażenia4-6
    Punkty Życia30
    Szybkość duża (5)
    Przyrost*6
    Koszt300
    Po ulepszeniu nasza jednostka w sposób mistrzowski włada mieczem. Przekłada się to oczywiście na wzrost szybkości i punktów zdrowia. Teraz wysyłanie go w bój na środek planszy ma ciut większy sens.

    Poziom 5


    Konny

    Specjalne:
    brak
    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak10
    Obrona9
    Obrażenia5-10
    Punkty Życia30
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*5
    Koszt300
    Mobilny element konnego, posiada on 4 odnóża oraz paszczękę, pożera dziewice trawę, czego nie robi konny właściwy. Jednostka jest bardzo dobra... póki żyje. Posiada wysoki współczynnik zadawania bólu, ale sama na ból jest podatna.

    Czempion

    Specjalne:
    brak

    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak10
    Obrona9
    Obrażenia5-10
    Punkty Życia40
    Szybkośćs. duża (7)
    Przyrost*5
    Koszt375
    Koń chyba dostał lepszy owies, bo wydaje się zdrowszy i bardziej śmigły. Każdy punkt życia jest cenny i zawsze zwiększa wątłą przydatność jednostek rycerza.

    Poziom 6


    Paladyn

    Specjalne:
  • atakuje dwukrotnie
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak11
    Obrona12
    Obrażenia10 - 20
    Punkty Życia50
    Szybkośćduża (5)
    Przyrost*4
    Koszt600
    Wielki facet z wielkim mieczem w wielkiej zbroi. Miecz to zapewne nóż do szatkowania, gdyż można nim uderzać tak szybko, że krasnal nie zorientuje się nawet, skąd przyjdzie drugie cięcie. Cała reszta jest jednak najsłabsza na 6. poziomie.

    Krzyżowiec

    Specjalne:
  • atakuje dwukrotnie
  • odporność na klątwy
  • podwójne obrażenia nieumarłym
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak11
    Obrona12
    Obrażenia10 - 20
    Punkty Życia65
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*4
    Koszt1000
    Wielki facet z wielkim mieczem w wielkiej złotej zbroi. Pewnie dlatego ta zbroja kosztuje o 400 złota więcej. I jest bardziej wytrzymała. I szybsza. I odporna na klątwy. I parzy nieumarłych. Wielofunkcyjna jak robot kuchenny.


    * Wielkość maksymalnego przyrostu. Uwzględnia premię +2 od studni oraz - w przypadku jednostek 1 poziomu - premię +8 od specjalnego budynku.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt