Artefakty
Atak / Obrona
Grzmiąca Maczuga Dominium Atak +1 | Olbrzymi Korbacz Dominium Atak +1 | Potężny Topór Dominium Atak +2 | ||||
Smoczy Miecz Dominium Atak +3 | Święty Młot Atak +5 | Wzmocniony Hełm Ochrony Obrona +1 | ||||
Pancerna Rękawica Ochrony Obrona +1 | Maskująca Tarcza Ochrony Obrona +2 | Boski Napierśnik Ochrony Obrona +3 | ||||
Rogaty Hełm Atak +1 Obrona +1 | Rogata Tarcza Atak +2 Obrona +2 | Łamacz Mieczy Atak +1 Obrona +4 |
Bitewne
Balista Szybkości Dodatkowy atak katapulty | Złoty Łuk Brak kar przy strzałach za mury | Wóz z amunicją Nieskończona ilość pocisków jednostek strzelających | |||
Pióro Dyplomaty Koszty poddania się -10% |
Moc / Wiedza
Magiczna Bransoleta Czarodzieja Moc +2 | Brosza Wiedźmy Moc +3 | Pierścień Maga Moc +2 | ||||
Tajemny Naszyjnik Magii Moc +4 | Kostur Czarodziejstwa Moc +5 | Pomniejszy Zwój Wiedzy Wiedza +2 | ||||
Większy Zwój Wiedzy Wiedza +3 | Wspaniały Zwój Wiedzy Wiedza +4 | Doskonały Zwój Wiedzy Wiedza +5 | ||||
Biała Perła Moc +1 Wiedza +1 | Czarna Perła Moc +2 Wiedza +2 | Legendarne Berło Wszystkie parametry bohatera +2 |
Szczęście / Morale
Czterolistna Koniczyna Szczęście +1 | Szczęśliwa Moneta Szczęście +1 | Złota Podkowa Szczęście +1 | ||||
Królicza Łapka Szczęście +1 | Medal Męstwa Morale +1 | Medal Honoru Morale +1 | ||||
Medal Uznania Morale +1 | Medal Odwagi Morale +1 | Top Masztowy Zwiększa morale i szczęście podczas walk na morzu o 1. |
Mapa Przygody
Kompas Ruch bohatera na lądzie i morzu +5 | Buty Podróżnika Nomada Ruch bohatera na lądzie +6 | Buty Mobilności Podróżnika Ruch bohatera na lądzie +3 | ||||
Sekstans Ruch bohatera na morzu +10 | Teleskop Pole widzenia bohatera +1 | Pierścień Mocy Regeneracja many bohatera +2 | ||||
Kryształowa Kula Pokazuje informacje o bohaterach oraz ich armiach. | Szpadel Nekromancji Nekromancja +10%. Bohater musi znać tę umiejętność. |
Zasoby
Bezdenna Sakiewka Złota +500 sztuk złota dziennie | Bezdenna Torba Złota +750 sztuk złota dziennie | Bezdenny Worek Złota +1000 sztuk złota dziennie | |||
Niewyczerpana Sterta Drewna +1 sąg drewna dziennie | Wiecznie Pełny Wóz Rudy +1 wóz rudy dziennie | Bezdenna Fiolka Rtęci +1 uncja rtęci dziennie | |||
Bezdenna Sakiewka Klejnotów +1 klejnot dziennie | Bezdenna Sakiewka Siarki +1 uncja siarki dziennie | Bezdenna Sakiewka Kryształów +1 kryształ dziennie |
Zaklęcia
Księga Magii Pozwala poznawać nowe zaklęcia. Można nabyć ją w każdym mieście za 500 sztuk złota | Kapelusz Czarodzieja Wydłuża czas trwania zaklęć o 10 tur | Zaklęta Klepsydra Przedłuża czas trwania zaklęć o 2 tury | |||
Zwój Zaklęć Zawiera jedno zaklęcie. | Kula Negacji Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy | Księga Żywiołów Podwaja siłę zaklęć przywołujących żywiołaki. | |||
Pierścień Żywiołów Koszt rzucania zaklęć przyzywających żywiołaki -50% | Medalion Życia Chroni przed zaklęciami Drgawki Śmierci i Fala Śmierci | Medalion Śmierci Chroni przed zaklęciami Święte Słowo oraz Święte Zawołanie | |||
Niestygnąca Bryła Magmy Obrażenia od Ognia zadawane przez bohatera +50% | Wiecznie Zimny Sopel Obrażenia od zimna zadawane przez bohatera +50% | Piorunochron Obrażenia zaklęcia Błyskawica +50% | |||
Ognisty Płaszcz Obrażenia od zaklęć ognia -50% | Lodowy Płaszcz Obrażenia od zaklęć zimna -50% | Hełm Błyskawic Obrażenia od zaklęcia Błyskawica -50% | |||
Anhk Podwaja siłę zaklęć Ożywienie Martwych i Wskrzeszenie | Złoty Zegarek Podwaja siłę zaklęcia Hipnoza | Czepiec Koszt rzucenia zaklęć Paraliż, Oślepienie i Hipnoza -50% | |||
Złe Oko Koszt zaklęcia Klątwa -50% | Wężowy Pierścień Koszt rzucenia zaklęcia Błogosławieństwo -50% | Różka Negacji Chroni jednostki bohatera przed zaklęciem Rozproszenie | |||
Święty Medalion Chroni przed zaklęciem Klątwa | Medalion Wolnej Woli Chroni przed zaklęciem Hipnoza | Medalion Spokoju Chroni przed zaklęciem Szał Bitewny | |||
Kinetyczny Medalion Chroni przed zaklęciem Paraliż | Medalion Wszystkowidzenia Chroni przed zaklęciem Oślepienie |
Przeklęte
Fizbin Nieszczęścia Obniża morale bohatera o 2 | Potworna Maska Neutralne oddziały nie będą chciały przyłączać się do bohatera | Weksel Fiskalny Co turę gracz traci 250 sztuk złota | |||
Serce Ognia Jednostki bohatera otrzymują połowę obrażeń od zaklęć ognia. Jednostki otrzymują dwa razy więcej obrażeń od zaklęć zimna. | Serce Lodu Jednostki bohatera otrzymują połowę obrażeń od zaklęć zimna. Jednostki otrzymują dwa razy więcej obrażeń od zaklęć ognia. | Brosza Osłony Moc zaklęć -2. Zaklęcia Armagedon i Burza Żywiołów zadają 50% obrażeń. | |||
Ramie Męczennika Moc +3 Morale -1 |
Najznakomitsze
Najznakomitszy Miecz Atak +12 | Najznakomitszy Płaszcz Ochronny Obrona +12 | Najznakomitsza Różdżka Magii Moc +12 | |||
Najznakomitsza Księga Wiedzy Wiedza +12 | Najznakomitsza Tarcza Atak +6 Obrona +6 | Najznakomitszy Kostur Moc+6 Wiedza +6 | |||
Najznakomitsza Korona Wszystkie parametry +4 | Złota Gęś Zwiększa przychód złota o 10000 |
Artefakty Andurana
Miecz Andurana Atak +5 | Napierśnik Andurana Obrona +5 | Hełm Andurana Moc +5 | |||
Bitewny Strój Andurana Atak +5 Moc +5 Obrona +5. Maksymalne morale i szczęście. Dodaje do księgi zaklęć Portal Miejski. |