Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin
Rycerz
Typ: MocGłówna Cecha: Obrona
Armia:
31-50 chłopów
0-5 łuczników
Umiejętności początkowe:
35% na poziomach 2-9
25% na poziomie 10+
Atak: 2
45% na poziomach 2-9
25% na poziomie 10+
Obrona: 2
10% na poziomach 2-9
25% na poziomie 10+
Moc czarów: 1
10% na poziomach 2-9
25% na poziomie 10+
Wiedza: 1

Dowodzenie: poziom 1

Balistyka: poziom 1
To, że Archibald wygląda jak mój syn, to tylko przypadek. Słowo honoru!Lubicie śnieg? Ja też. Szkoda, że żadna z frakcji nie lubi śniegu... jeszcze.Pst, to ja, Lord Haart w przebraniu.
Lord KilburnGwennethSir Gallant
Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszym rycerzem na Enroth?Wszyscy mi mówią, bym przeniósł się do barbarzyńców? Ale dlaczego?W końcu znalazłem hełm, w którym nie wyglądam jak idiota.
RubyTyroMaximus
Moim ojcem był Robin Hood, a matką Legolas.Nie widzieliście gdzieś mego wujka, Szalonego Iwana?Jak nie dziurawy hełm, to z kolei łatwopalny.
EctorDimitriAmbrose
Rycerz ma przewagę na małych mapach i podczas pierwszego tygodnia gry. Tanie wojsko, strzelec strzelający dwukrotnie i konnica będąca najszybszą jednostką w grze (obok feniksów) pozwalają na szybki podbój okolicznych zamków. Do tego specjalizacja w obronie.
Jeśli jednak rycerz nie podbije innego zamku (i to innej frakcji) na początku gry, to może sobie zacząć kopać grób (zwłaszcza jak napotka nekromantę). Słaba wiedza i moc magiczna oraz początkowy brak księgi czarów mocno dają się mu we znaki.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt