Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Nekromanta

Wędrowcze! Zauważ, iż to magiczny ekran miasta, po wybraniu przez Cię budynku opis wnet urasta.

necrotownmap
welllvl2lvl4moatmoatstatueshiplefttowerrighttowermg1mg2mg3mg4mg5shipyardmarketlvl1pcptlvl1thiefcastlelvl5lvl3lvl6chapstorm
Lewa wieżyczka

Koszt:
1500 5

Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta.
Prawa wieżyczka

Koszt:
1500 5

Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta.
Kwatera kapitana

Koszt:
500

W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera.
Fosa

Koszt:
750

Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia.
Zamek

Koszt:
5000 20 20

Zapewnia mury obronne podczas oblężenia oraz przychód 1000 na dzień. Pozwala na rozbudowę miasta.

Gildia magów, poziom 1

Koszt:
2000 5 5

Umożliwia zakup Księgi Magii. Udostępnia 3 pierwszopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 2

Koszt:
1000 5 5
4 4 4 4

Udostępnia 3 drugopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 3

Koszt:
1000 5 5
6 6 6 6

Udostępnia 2 trzeciopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 4

Koszt:
1000 5 5
8 8 8 8

Udostępnia 2 czwartopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 5

Koszt:
1000 5 5
10 10 10 10

Udostępnia 1 piątopoziomowe zaklęcie.
Tawerna

Koszt:
500 5

Karczma zwiększa morale (+1) oddziałów broniących zamku.
Gildia złodziei

Koszt:
750 5

Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji.
Wieczna burza

Koszt:
1000 10 10

Wieczna burza zwiększa moc zaklęć obrońcy zamku o 2 podczas oblężeń.
Kapliczka

Koszt:
4000 10 10

Uwaga:
Budynek dostępny jedynie w dodatku Price of Loyalty.

Kapliczka zwiększa o 10% umiejętność Nekromancji u wszystkich najętych bohaterów.
Studnia

Koszt:
500 5

Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo.
Targowisko

Koszt:
500

Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany.
Statua

Koszt:
1250 5

Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 .
Stocznia

Koszt:
2000 20

W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 oraz 10 .
Statek

Wymagania:
● Stocznia
Koszt:
1000 10

Statek pozwala... pływać po wodzie! Znika z ekranu miasta po odpłynięciu :P.
Stos czaszek

Koszt:
1000

Stos czaszek zwiększa przyrost szkieletów o 8 tygodniowo.
Wykopalisko

Koszt:
400

Wykopalisko pozwala na rekrutację szkieletów.
Cmentarz

Koszt:
1000
Wymagania:
● Wykopalisko
Cmentarz pozwala na rekrutację zombie.

Rozbudowany cmentarz

Koszt:
1000
Wymagania:
● Cmentarz
Rozbudowany cmentarz pozwala na rekrutację zmutowanych zombie.
Piramida

Koszt:
1500 10
Wymagania:
● Wykopalisko
Piramida pozwala na rekrutację mumii.

Rozbudowana piramida

Koszt:
1500 10
Wymagania:
● Piramida
Rozbudowana piramida pozwala na rekrutację królewskich mumii.
Posiadłość

Koszt:
3000 10
Wymagania:
● Gildia złodziei ● Piramida
Posiadłość pozwala na rekrutację wampirów.

Rozbudowana posiadłość

Koszt:
4000 5
10 10
Wymagania:
● Posiadłość
Rozbudowana posiadłość krąg pozwala na rekrutację wampirzych lordów.
Mauzoleum

Koszt:
4000 10 10
Wymagania:
● Gildia magów, poziom 1
● Cmentarz
Mauzoleum pozwala na rekrutację liszy.

Rozbudowane mauzoleum

Koszt:
3000 5 5
Wymagania:
● Mauzoleum
Rozbudowane mauzoleum pozwala na rekrutację potężnych liszy.
Laboratorium

Koszt:
10000 10 10
5 5 5 5
Wymagania:
● Mauzoleum

Laboratorium pozwala na rekrutację kościanych smoków.

Tygodniowy przychódKoszt rekrutacji wojskaMiasto w pełni rozbudowane (wszystkie budynki zwiększające przyrost + wszystkie ulepszenia).
8750 16100
Całkowity koszt rozbudowy miasta od poziomu wioski.
56150 125 95 43 43 58 53


Kogo zostawić w tyle?
Zostaw Zombie. Szkieletów będziesz miał legiony i z dużą dozą prawdopodobieństwa będę główną siłą twojej armii.

Kogo wymienić?
Ze względu na niskie morale, gdy w armii są nieumarli, to nikogo. Jeśli mamy jakieś artefakty zwiększające morale, można pomyśleć o zamianie mumii na coś lepszego oraz kościanego smoka na jego żywy odpowiednik. Aha, obowiązkowo mumię na duchy, jeśli tylko nadarzy się taka okazja.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt