Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Czarnoksiężnik

Poziom 1


Centaur

Specjalne:
brak
Ruch:
naziemny
Typ ataku:
strzela (8)

Atak3
Obrona1
Obrażenia1-2
Punkty Życia5
Szybkośćśrednia (4)
Przyrost*18
Koszt60  
Jest to męski przedstawiciel gatunku, żeńskie przedstawicielki są nieziemsko pięknie, stale topless i nie występują w tej grze.
Przydatny zwłaszcza na początku rozgrywki. Niestety, szybko kończą mu się strzały, ale najczęściej do tego nie dochodzi, bo błyskawicznie staje się celem ataku przeciwników i zazwyczaj równie szybko ginie.


Poziom 2


Gargulec

Specjalne:
brak
Ruch:
lata
Typ ataku:
wręcz

Atak4
Obrona7
Obrażenia2-3
Punkty Życia15
Szybkośćb. duża (6)
Przyrost*8
Koszt200
Jedna z najlepszych jednostek na tym poziomie. Jest szybki, szary, lata i strzela laserami z oczu - czego chcieć więcej? No dobra, mógłby zadawać trochę większe obrażenia i mieć na imię Mortimer, ale nie można mieć wszystkiego. Świetnie sprawdza się przy blokowaniu wrogich strzelców. 


Poziom 3


Gryf

Specjalne:
  • wielokrotny kontratak
  • Ruch:
    lata
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak6
    Obrona6
    Obrażenia3-5
    Punkty Życia25
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*6
    Koszt300
    Nie jest do końca jasne w jakich warunkach zmuszona lwa i orła do... owocnej współpracy, która zakończyła się uzyskaniem ssako-ptasiej hybrydy. Pewne jest tylko to, że jest to bardzo skuteczna jednostka - szybko podlatuje do przeciwników, jest całkiem wytrzymała i zawsze kontratakuje.


    Poziom 4


    Minotaur

    Specjalne:
    brak
    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak8
    Obrona9
    Obrażenia5-10
    Punkty Życia35
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*5
    Koszt400
    Kolejna krzyżówka międzygatunkowa, ależ ci czarnoksiężnicy mają fetysze. Fanatycy wszelkich łamigłówek, w szczególności labiryntów.
    Zadaje potężne obrażenia (warto potraktować go błogosławieństwem) i wysokie współczynniki ataku oraz obrony.

    Królewski Minotaur

    Specjalne:
    brak

    Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak8
    Obrona9
    Obrażenia5-10
    Punkty Życia45
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*5
    Koszt500
    Złoty ekwipunek niweluje największe wady oryginału. Złote bambosze zwiększają szybkość, a złota tunika, bransoletka i... topór? ...zwiększają jego wytrzymałość. Prawdopodobnie najlepsza jednostka na tym poziomie.

    Poziom 5


    Hydra

    Specjalne:
  • powstrzymuje kontratak
  • atakuje przyległych wrogów
  • Ruch:
    naziemny
    Typ ataku:
    wręcz

    Atak8
    Obrona9
    Obrażenia6-12
    Punkty Życia75
    Szybkośćb. niska (2)
    Przyrost*4
    Koszt800
    Co jest lepszego od węża? Pięć węży złączonych w jedną kreaturę. Tak zapewne pomyśleli czarnoksiężnicy i... trochę się przeliczyli. Jednostka ta jest skandalicznie wolna, przez co nigdy nie zabierają jej na wycieczki szkolne. Można to naprawić zaklęciem teleportacji, ale... lepiej niech zostanie w domu... którego strzeże lepiej, niż krasnal złota.

    Poziom 6


    Zielony Smok

    Specjalne:
  • niewrażliwy na magię
  • Ruch:
    lata
    Typ ataku:
    zionięcie (max 2 pola)

    Atak12
    Obrona12
    Obrażenia25 - 50
    Punkty Życia200
    Szybkośćśrednia (4)
    Przyrost*3
    Koszt3000 1
    Smok - dla odmiany zielony. Klasycznie - lata i zionie na 2 pola. Najwyższe obrażenia, bardzo wysokie pozostałe parametry i niestety jest toto drogie. Jednak warto się wykosztować, aż strach pomyśleć, że to można jeszcze ulepszyć.

    Czerwony Smok

    Specjalne:
  • niewrażliwy na magię
  • Ruch:
    lata
    Typ ataku:
    zionięcie (max 2 pola)

    Atak13
    Obrona13
    Obrażenia25 - 50
    Punkty Życia250
    Szybkość duża (5)
    Przyrost*3
    Koszt3500 1
    Wersja wykąpana w krwi brzydkich (wszystkie są brzydkie) krasnoludzkich niemowląt. Poza atakiem wzrostowi ulegają wszystkie statystyki. Jeśli masz złoto na zbyciu, to warto je tutaj zainwestować.
    Piękna i mordercza bestia, jednak ktoś pomyślał, że to nadal mało...

    Czarny Smok

    Specjalne:
  • niewrażliwy na magię

  • Ruch:
    lata
    Typ ataku:
    zionięcie (max 2 pola)

    Atak14
    Obrona14
    Obrażenia25 - 50
    Punkty Życia300
    Szybkośćb. duża (6)
    Przyrost*3
    Koszt4000 2
    Umorusanie smoka w sadzy zwiększa jego punkty życia o kolejne 50 punktów, po raz kolejny zwiększony jest też atak, obrona, szybkość i oczywiście cena. Taki zestaw daje nam najlepszą jednostkę w grze, która ciągle jest tańsza od Tytana.


    * Wielkość maksymalnego przyrostu. Uwzględnia premię +2 od studni oraz - w przypadku jednostek 1 poziomu - premię +8 od specjalnego budynku.
    © 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt