Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Roland




Scenariusz 1 - "Siły zbrojne"



Cel: Pokonać wszystkich wrogów.
Nagroda za ukończenie: brak
Wybór premii startowej:
  • 2000
  • Grzmiąca maczuga dominium (atak bohatera +1)
  • Pancerne rękawice (obrona bohatera +1)




  • Scenariusz 2 - "Aneksja"



    Cel: Zdobycie wszystkich wrogich zamków.
    Nagroda za ukończenie: brak
    Wybór premii startowej:
    • Czarodziej
    • Czarodziejka
    • Rycerz




    • Scenariusz 3 - "Uratuj Krasnoludy"



      Cel: Zdobycie wszystkich miast i zamków wroga, nie pozwolenie na utratę wszystkich osad krasnoludów.
      Nagroda za ukończenie: Sojusz z krasnoludami
      Wybór premii startowej:
      • Czarodziej
      • Czarodziejka
      • Rycerz




      • Scenariusz 4 - "Kopalnie Carator"



        Cel: Zdobycie wszystkich wrogich miast.
        Nagroda za ukończenie: brak
        Wybór premii startowej:
        • Czarodziej
        • Czarodziejka
        • Rycerz




        • Scenariusz 5 - "Punkt zwrotny" lub "Zdrada"



          Cel: Zdobycie wszystkich czterech wrogich zamków.
          Nagroda za ukończenie: brak
          Wybór premii startowej:
          • Czarodziej
          • Czarodziejka
          • Rycerz




          • Scenariusz 6 - "Obrońca"



            Cel: Zdobycie wszystkich wrogich zamków, nie tracąc przy tym Norastonu.
            Nagroda za ukończenie: Gildia czarodziejek
            Wybór premii startowej:
            • Lustrzane odbicie
            • Przywołanie Żywiołaka ziemi
            • Wskrzeszenie




            • Scenariusz 7 - "Wyzwanie"



              Cel: W ciągu 8 tygodni zdobycie zamku wroga.
              Nagroda za ukończenie: Gildia czarodziejek, przeniesienie wojsk.
              Wybór premii startowej:
              • Czarna perła (moc i wiedza bohatera +2)
              • Smoczy miecz dominium (atak bohatera +3)
              • Boski napierśnik (obrona bohatera +3)




              • Scenariusz 8 - "Korona"



                Cel: Znalezienie korony.
                Nagroda za ukończenie: Przeniesienie wojsk.
                Wybór premii startowej:
                • Czarodziej
                • Czarodziejka
                • Rycerz




                • Scenariusz 9 - "Obrona Corlagona"



                  Cel: Pokonanie 3 sprzymierzonych wrogów, nie tracąc przy tym Rolanda.
                  Nagroda za ukończenie: brak
                • 20
                • 20
                • 20




                • Scenariusz 10 - "Tryumf sprawiedliwości"



                  Cel: Pokonanie Archibalda.
                  Nagroda za ukończenie: brak
                • Weksel fiskalny (-250 dziennie)
                • Potworna maska (uniemożliwia przyłączanie się oddziałów do bohatera)
                • Fiżbin (obniża morale naszych oddziałów o 2 pkt)




                • Zakończenie


© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt