Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Rycerz

Wędrowcze! Zauważ, iż to magiczny ekran miasta, po wybraniu przez Cię budynku opis wnet urasta.

knighttownmap
shiplvl2lvl6thieflefttowerrighttowerblankcptcastlemarketmoatwellmg1mg2mg3mg5mg5mg4lvl1ptavernstatuedockslvl1lvl3lvl4lvl5lvl5Lewa wieżyczka

Koszt:
1500 5

Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta.
Prawa wieżyczka

Koszt:
1500 5

Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta.
Fortyfikacje

Koszt:
1500 5 15

Fortyfikacje wzmacniają mury zamku sprawiając, że ich zniszczenie zajmuje więcej czasu.
Kwatera kapitana

Koszt:
500

W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera.
Fosa

Koszt:
750

Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia.
Zamek

Koszt:
5000 20 20

Zapewnia mury obronne podczas oblężenia oraz przychód 1000 na dzień. Pozwala na rozbudowę miasta.
Gildia magów, poziom 1

Koszt:
2000 5 5

Umożliwia zakup Księgi Magii. Udostępnia 3 pierwszopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 2

Koszt:
1000 5 5
4 4 4 4

Udostępnia 3 drugopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 3

Koszt:
1000 5 5
6 6 6 6

Udostępnia 2 trzeciopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 4

Koszt:
1000 5 5
8 8 8 8

Udostępnia 2 czwartopoziomowe zaklęcia.
Gildia magów, poziom 5

Koszt:
1000 5 5
10 10 10 10

Udostępnia 1 piątopoziomowepoziomowe zaklęcie.
Gildia magów, poziom 5

Koszt:
1000 5 5
10 10 10 10

Udostępnia 1 piątopoziomowepoziomowe zaklęcie.
Tawerna

Koszt:
500 5

Karczma zwiększa morale (+1) oddziałów broniących zamku.
Gildia złodziei

Koszt:
750 5

Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji.
Targowisko

Koszt:
500

Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany.
Studnia

Koszt:
500 5

Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo.
Farma

Koszt:
1000

Farma zwiększa przyrost chłopów o 8 tygodniowo.
Statua

Koszt:
1150 5

Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 .
Stocznia

Koszt:
2000 20

W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 oraz 10 .
Chata kryta słomą

Koszt:
200

Chata kryta słomą pozwala na rekrutację chłopów (12).

Tor strzelecki

Wymagania:
● Chata kryta słomą
Koszt:
1000

Tor strzelecki pozwala na rekrutację łuczników (8).

Rozbudowany tor strzelecki

Wymagania:
● Tor strzelecki
Koszt:
1500 5

Rozbudowany tor strzelecki pozwala na rekrutację łowców (8).
Kuźnia

Wymagania:
● Chata kryta słomą ● Studnia
Koszt:
1000 5

Kuźnia pozwala na rekrutację pikinierów.

Rozbudowana kuźnia

Wymagania:
● Kuźnia ● Zbrojownia
Koszt:
1000 5

Rozbudowana kuźnia pozwala na rekrutację weteranów.
Zbrojownia

Wymagania:
● Chata kryta słomą
Koszt:
2000 10 10

Zbrojownia pozwala na rekrutację zbrojnych.

Rozbudowana zbrojownia

Wymagania:
● Tor strzelecki ● Kuźnia ● Zbrojownia
Koszt:
2000 5 5

Rozbudowana zbrojownia pozwala na rekrutację mistrzów miecza.
Statek

Wymagania:
● Stocznia
Koszt:
1000 10

Statek pozwala... pływać po wodzie! Znika z ekranu miasta po odpłynięciu :P.
Plac turniejowy

Wymagania:
● Tor strzelecki ● Kuźnia ● Zbrojownia
Koszt:
3000 10

Plac turniejowy pozwala na rekrutację konnych.

Rozbudowany plac turniejowy

Wymagania:
● Plac turniejowy
Koszt:
3000 20 20

Rozbudowany plac turniejowy pozwala na rekrutację czempionów.
Katedra

Wymagania:
● Tor strzelecki ● Kuźnia ● Zbrojownia
Koszt:
5000 20 20

Katedra pozwala na rekrutację paladynów.

Rozbudowana katedra

Wymagania:
● Katedra
Koszt:
5000 10 10

Rozbudowana katedra pozwala na rekrutację krzyżowców.

Tygodniowy przychódKoszt rekrutacji wojskaMiasto w pełni rozbudowane (wszystkie budynki zwiększające przyrost + wszystkie ulepszenia).
8750 13450
Całkowity koszt rozbudowy miasta od poziomu wioski.
47950 165 100 28 28 48 28

Kogo zostawić w tyle?
Udam, że nie było pytania :P.

Kogo wymienić?
Pytanie powinno brzmieć: kogo nie wymienić? Czempionów (najszybsze jednostki w grze) i paladynów (dobrzy w miejsce pikinierów czy mieczników). Warto postarać się o szybszych strzelców (elfy, trolle, druidzi) oraz o jakąś jednostkę latającą, no i oczywiście lepszą jednostkę 6. poziomu.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt