Typ: Magia | Główna Cecha: MagiaMoc i Wiedza rozkłada się identycznie | Armia: | 6-10 szkieletów 0-4 zombie | ||||||||||||||||||
Umiejętności początkowe: | |||||||||||||||||||||
15% na poziomach 2-9 25% na poziomie 10+Atak: 1 | 15% na poziomach 2-9 25% na poziomie 10+Obrona: 0 | 35% na poziomach 2-9 25% na poziomie 10+Moc czarów: 2 | 35% na poziomach 2-9 25% na poziomie 10+Wiedza: 2 | ||||||||||||||||||
Nekromancja: poziom 1 | Mądrość: poziom 1 | ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
Podobnie jak czarodziej, nekromanta zna się w równym stopniu na wiedzy i mocy. Posiada (prawie że) unikatową zdolność ożywiania pokonanych wrogów jako szkielety. Jednostki dość średnie, ale nadrabia samą ilością szkieletów... oraz wampirami i liszami. Nekromancja oznacza w praktyce brak innych jednostek niż nieumarłe. Budynki stworów wyższych poziomów są drogie, w tym siedlisko jedynego strzelca. Brak morale oznacza brak dodatkowych ataków stworów. |