Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
Skin

Zaklęcia

System zaklęć to jedna z tych rzeczy, która w drugiej części Heroesów przeżyła rewolucję. Od teraz wystarczy raz nauczyć się jakiegoś czaru, aby został z nami na zawsze, w księdze zaklęć danego bohatera. Zaklęć możemy uczyć się głównie dzięki gildii magów budowanych w zamkach. Poza tym możemy odwiedzać kapliczki lub uczyć się obserwując przeciwnika posługującego się danym zaklęciem na polu bitwy (wymaga odpowiedniej umiejętności).
Do gry została dodana mana. Właśnie dzięki niej możemy korzystać z dobrodziejstw magii. Zaklęcia mają swój koszt, więc liczba punktów many będzie warunkować ile razy możemy z nich skorzystać. System okazał się strzałem w dziesiątkę i na stałe zagościł w serii (z wyjątkiem części VI, gdzie porzucono księgę zaklęć).
Zaklęcia dzielą się ze względu na poziom (do opanowania trudniejszych potrzebna jest nam Mądrość), przeznaczenie (wspomaganie jednostek, zadawanie obrażeń, osłabianie jednostek przeciwnika itd.) oraz przede wszystkim na takie, z których możemy korzystać jedynie podczas eksploracji lub bitwy.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes II". Redakcja, kontakt